دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

پیوندها

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام بیقرار

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام بیقرار

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام بیقرار

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام بیقرار

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام بیقرار

لینک دانلود ^

Bigharaar Download New Song By Shahab Tiam

Audio Player

شعر

اگه عاشقم باشی اگه پا پس نکشی با تو دنیامو میسازم دستامون تو دست هم تو میشی ماله خودم من به داشتنت مینازم تو همونی که هنوز نگرانم که یه روز شب من بی تو سحر شه تو که عشقی نفسی کاش به دادم برسی تا که این فاصله سر شه بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اوله کاره دلم تو که میشناسی منه احساسی نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم میشینم با دله تنگ تو خیالم گوش به زنگ تو سراغمو بگیری با همین یه دلخوشی داری بیرون میکشی منو از این گوشه گیری بگو وقت داری برام بگو دوست داری بیام تا تموم لحظه هام باشی کنارم دیگه بسه انتظار دلمو تنها نذار تو نباشی دیگه زندگی ندارم بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اوله کاره دلم تو که میشناسی منه احساسی نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیتونه عشق تو کنار بزاره دلم میشینم با دله تنگ تو خیالم گوش به زنگ تو سراغمو بگیری با همین یه دلخوشی داری بیرون میکشی منو از این گوشه گیری بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیدونه تازه این اوله کاره دلم تو که میشناسی منه احساسی نمیتونه عشق تو کنار بذاره دلم بی قراره دلم آروم نداره دلم نمیتونه عشق تو کنار بزاره دلم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
`bvncvnc cvxcvxc

نظرات  (۱)

اهنگ خیلی قشنگیه مرسی 
فقط چرا اینقدر دیر دانلود میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی