دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

پیوندها

سام اسمیت ملاله یوسف‌زی

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ق.ظ

بزرگان موسیقی دنیا یکشنبه‌شب (هشتم‌فوریه) در مرکز استیپلز در لس‌آنجلس گردهم آمدند تا برندگان گرمی را که به اسکار موسیقی شهرت دارد، معرفی کنند. پنجاه‌و‌هفتمین دوره گرمی امسال حواشی زیادی داشت، از جایزه‌گرفتن ملاله یوسف‌زی ١٧ساله، فعال حقوق‌بشر و دارنده جایزه صلح نوبل گرفته تا تاریخ‌سازشدن بیانسه، خواننده زن آمریکایی به‌خاطر رکوردزدنش که با شش‌نامزدی در بخش‌های مختلف گرمی امسال، به اولین زنی تبدیل شد که تابه‌حال در گرمی بیشترین نامزدی را داشته. این دوره از گرمی در حالی برگزار شد که سام اسمیت، خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی با دریافت چهارگرامافون طلایی، بیشترین جایزه را با خود به خانه برد. اسمیت جایزه بهترین رکورد سال، بهترین آلبوم پاپ، بهترین ترانه سال برای آهنگ «با من بمان» و بهترین هنرمند نوظهور را کسب کرد. «بک» هم جایزه بهترین آلبوم سال و بهترین آلبوم راک سال را همزمان دریافت کرد. گرمی بهترین آلبوم رپ به امی‌نم، بهترین آلبوم کانتری به میراندا لمبرت و بهترین آلبوم پاپ سنتی مشترکا به لیدی‌گاگا و تونی‌بنت رسید. فارل ویلیامز هم برای آهنگ معروف «خوشحال» (Happy) علاوه‌بر کسب جایزه بهترین موزیک‌ویدئوی سال، جایزه بهترین اجرای فردی پاپ را هم به دست آورد. آلبوم «دختر» این خواننده نیز در شاخه آلبوم موسیقی معاصر شهری، بهترین شناخته شد.


 از افراد سرشناس دیگری که در گرمی امسال جایزه بردند، می‌توان به زوج بیانسه و جی‌زی اشاره کرد که اجرای دونفره‌شان در آهنگ «مست‌عشق» برنده بهترین اجرای R&B شد. «کری آندروود» برای آهنگ «چیزی در آب» در شاخه بهترین اجرای کانتری، «کندریک لامار» برای آهنگ «من» در قسمت بهترین اجرای رپ، در میان اجراهای جایزه‌گرفته دیگر هستند. پای فیلم‌ها هم به‌گونه‌ای در مراسم گرمی وسط بود. آهنگسازان انیمیشن «یخ‌زده» موفق شدندجایزه بهترین قطعه تصنیف رسانه‌های بصری را کسب کنند.


آهنگ «رها کن» که برای این فیلم ساخته شده نیز عنوان «بهترین آهنگ ساخته‌شده برای رسانه‌های بصری» را از آن خود کرد. موسیقی متن فیلم ستایش شده و برنده گلدن‌گلوب «هتل بزرگ بوداپست» هم در بخش بهترین آهنگ بی‌کلام ساخته‌شده برای رسانه‌های بصری جایزه گرفت. فیلم‌های معروفی همچون، «کلاهبرداری آمریکایی» ساخته «دیوید اوراسل»، «دختر گمشده» به کارگردانی «دیوید فینچر»، «گرگ‌وال‌استریت» اثر «مارتین اسکورسیزی»، «نجات آقای بنکس» کار «جان‌لی هنکاک» و «جاذبه» فیلم «آلفونسو کوارون» که سال پیش اسکار گرفت، از نامزدهای این بخش بودند. مورد عجیب ملاله و تیلور سوییفت انتخاب‌های عجیبی را در گرمی امسال دیدیم. عجیب‌تر از همه، جایزه‌گرفتن «ملاله یوسف‌زی» بود که جایزه بهترین آلبوم کودک به او رسید. ملاله سال٢٠١٢ مورد اصابت گلوله‌های طالبان قرار گرفت و برای درمان به انگلیس فرستاده شد.


او که سال قبل جایزه نوبل صلح را دریافت کرد، خاطرات زندگی خود در پاکستان را در کتابی تحت عنوان «من ملاله هستم» روانه بازار کرد و در این چندسال به چهره‌ای شناخته‌شده در سطح بین‌المللی بدل شد. از عجایب دیگر امسال، جایزه‌نگرفتن تیلور سوییفت بود. کسی که آلبوم «١٩٨٩» او در سال‌جاری پرفروش‌ترین آلبوم شد و در سال‌های قبل هم دست‌خالی از مراسم بیرون نیامده بود، اما این‌بار هیچ جایزه‌ای را کسب نکرد. در مراسم امسال ٢٣ اجرا روی صحنه رفت و تنها ١٠ جایزه در پوشش تلویزیونی مراسم اهدا شد. اجراهای بیش‌ازحد این مراسم هم نکته جالبی بود که گرمی را بیشتر به یک کنسرت شبیه کرده و اهدای جوایز به‌نوعی، به بخش جنبی مراسم تبدیل شده بود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۲
`bvncvnc cvxcvxc

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی